پیام فرستادن
اخبار
صفحه اصلی > اخبار > اخبار شرکت در مورد فرآیند کلیدی مونتاژ باتری قدرت
مناسبت ها
با ما تماس بگیرید
86-0731-84282664
اکنون تماس بگیرید

فرآیند کلیدی مونتاژ باتری قدرت

2023-07-05

آخرین اخبار شرکت در مورد فرآیند کلیدی مونتاژ باتری قدرت

به عنوان یکی از اجزای مهم وسایل نقلیه الکتریکی، باتری های قدرت دارای الزامات بسیار بالایی در دما، ایمنی و عملکرد هستند.بنابراین، مونتاژ باتری های قدرت نیز به تمرکز مونتاژ وسایل نقلیه الکتریکی تبدیل شده است.

 

فرآیند کلیدی مونتاژ باتری برق:

 

سیستم باتری قدرت یک سیستم پیچیده است که از سیستم مدیریت باتری BMS، چندین ماژول باتری و بدنه تشکیل شده است.در میان آنها، بسته باتری از چندین ماژول تشکیل شده است و هر ماژول از سلول های باتری متعددی که به صورت سری و موازی به هم متصل شده اند تشکیل شده است.

 

مونتاژ بسته باتری قدرت عمدتاً برای مرتب کردن و بستن چندین ماژول و بررسی جعبه اتصال است.در طول فرآیند مونتاژ، ایستگاه های زیادی درگیر اتصالات ایمن هستند و این فرآیندهای مونتاژ مستقیماً با ایمنی خودرو و سرنشینان آن ارتباط دارد.

 

فرآیند مونتاژ کلید بسته باتری قدرت به شرح زیر است:

 

1.مجموعه اتصال دهنده ولتاژ بالا و پایین:

 

تعداد زیادی کانکتور ولتاژ بالا و پایین روی بسته باتری و BMS وجود دارد.ویژگی های اسمبلی این رابط ها عبارتند از:

> بخش‌های امنیتی نیاز به جمع‌آوری بازخورد داده‌ها دارند و باید از ابزارهای حسگر استفاده شود.

> هنگام سفت کردن، معمولاً یک ابزار دستی و یک ابزار دستی است.بهتر است از ابزاری از نوع تفنگ برای گرفتن و سفت کردن آسان استفاده کنید.

> محدوده گشتاور گسترده نیست، بنابراین بهتر است یک ابزار فشرده انتخاب کنید.

آخرین اخبار شرکت فرآیند کلیدی مونتاژ باتری قدرت  0

 

2.نصب سیم کشی فشار قوی

در بسته باتری سیم های ولتاژ بالا مثبت و منفی کل وجود دارد که باید متصل و مونتاژ شوند.هنگامی که ماژول شارژ می شود، ولتاژ متصل به این قطعه به صدها ولت می رسد.معمولاً زمین ایستگاه کاری عایق می شود که یک ایستگاه کاری حفاظتی فشار قوی است.

علاوه بر این، عملیات عایق نیز در مونتاژ مورد نیاز است.عملیات عایق کاری این قسمت از ایستگاه کاری نه تنها بر ایمنی باتری تأثیر می گذارد، بلکه بر ایمنی اپراتور نیز تأثیر می گذارد.

 

3.اتصال و نصب فشار قویاتوبوسبار

شینه ولتاژ بالا برای اتصال رسانش بین ماژول ها استفاده می شود.جریان بزرگ و به شدت استفاده می شود و مونتاژ آن پیچیده است.به عنوان ساختار کلیدی هدایت باتری، ایمنی مونتاژ نیز بسیار مهم است.سهل انگاری در مونتاژ ممکن است باعث اتصال کوتاه باتری شود.

 

4.Mادلهمننصب

بسته باتری از چندین ماژول باتری تشکیل شده است.مونتاژ ماژول های باتری نیاز به سفتی متوسط ​​دارد و هر جزء ساختاری دارای استحکام کافی برای جلوگیری از تغییر شکل یا آسیب ناشی از نیروهای خارجی داخل باتری است.

ماژول باتری از چندین سلول قدرت تشکیل شده است که به صورت سری و موازی به هم متصل شده اند.مونتاژ ماژول باتری باید ماژول باتری را در جعبه آلومینیومی ثابت کند.معمولاً از پیچ های بلند برای عبور از ماژول و ثابت کردن آن به مهره پایین جعبه استفاده می شود.به منظور صرفه جویی در فضا، برخی از بسته های باتری شکل ماژول های دو لایه را می گیرند و براکت های ماژول نصب برای تعمیر ماژول بالایی وجود خواهد داشت.

 

آخرین اخبار شرکت فرآیند کلیدی مونتاژ باتری قدرت  1

 

5.نصب کاور

به منظور رفع نیازهای وزن سبک و بهبود کارایی، بسته‌های باتری معمولاً از پوشش‌های آلومینیومی استفاده می‌کنند.ده ها پیچ برای اتصال و مونتاژ پوشش بالایی و جعبه پایینی کیس آلومینیومی بسته باتری استفاده می شود.تعداد پیچ ​​ها زیاد و توزیع منظم است و جهت سفت شدن به صورت عمودی به سمت پایین است.در طول مونتاژ، آنها باید به طور متوالی سفت شوند تا اطمینان حاصل شود که تنش سفت شدن پوشش بالایی به طور یکنواخت توزیع شده است.

آخرین اخبار شرکت فرآیند کلیدی مونتاژ باتری قدرت  2

 

درخواست خود را مستقیماً برای ما ارسال کنید

سیاست حفظ حریم خصوصی چین کیفیت خوب بسته باتری EV تامین کننده. حق چاپ © 2021-2024 ctsbattery.com . تمامی حقوق محفوظ است.